Velkommen

Velkommen til Slagelse Håndboldklub – en håndboldklub, der forener alle, der deler kærligheden til håndbold, uanset niveau og ambitioner.

Vi tror på, at håndbold er meget mere end bare et spil. Det er en sport, der bringer folk sammen, skaber fællesskab og udvikler vores fysiske og mentale styrke. Uanset om du er nybegynder, en dygtig amatørspiller eller en eliteatlet, så har du en plads hos os.

For de unge talenter skaber vi et træningsmiljø, der fremmer udviklingen af deres færdigheder, lærer dem værdien af teamwork og fair play og inspirerer dem til at forfølge deres drømme på håndboldbanen.

De voksne medlemmer kan dyrke deres lidenskab for håndbold, uanset om det er i en hyggelig og sjov sammenhæng eller som en del af vores divisionshold.

Vi arbejder tæt sammen med vores lokalsamfund i bestræbelserne på at sprede glæden ved håndbold, fremme en sund livsstil og skabe gode resultater både på og uden for banen.

Vores mål er at være mere end blot en klub - vi vil være en del af byen og omegnens liv. Uanset om du er her for at forbedre dine færdigheder, skabe nye venskaber eller konkurrere på det højeste niveau, er vi én klub, én familie.

Vi opmuntrer alle til at støtte hinanden, respektere hinanden og fejre hinandens succeser. Så uanset hvor du er på din håndboldrejse, siger vi velkommen til Slagelse Håndboldklub. Vi ser frem til at se dig på banen, dele denne fantastiske sport sammen og opbygge et fællesskab, der varer livet igennem.

Det er Slagelse Håndboldklubs vision at være den mest attraktive håndboldklub i lokalområdet for både ledere, spillere og forældre.

Lad os sammen arbejde mod vores mål, udfordre vores grænser og fremme håndbold i vores landsdel. Velkommen til SHK – hvor håndboldens hjerte slår stærkt!

Sådan melder du dig ind i SHK

Du kan nemt selv melde dig ind i Slagelse Håndboldklub, ved øverst på denne side at vælge fanen Holdoversigt og her finde det Hold du vil spille på. På holdets side finder du en stor rød knap som hedder TILMELD og når du trykker på den, bliver du ledt til en formular som du skal udfylde og til sidst trykke tilmeld.

NB: Det er vigtigt at tilmeldingen er korrekt udfyldt med spillerens navn, evt. forældres mail, telefon nr. og fødselsdato, da informationerne er grundlag for al kommunikation fra klubben, samt oprettelse af et gyldigt Håndboldpas!

Hvis det giver problemer, er du velkommen til at skrive til vores Medlemsadministrator Lotte Albæk på [email protected]

På gensyn i Slagelse Håndboldklub

Månedens aktiviteter i SHK

Her kan du se de aktiviteter som holdene har oprettet i klubbens kalender