Bliv sponsor i Slagelse Håndboldklub
(Rul længere ned og besøg vores mange loyale sponsorer)

Historien om Slagelse Håndboldklub

”Vi spiller hinanden bedre” er en af værdierne i Slagelse Håndboldklub og det gælder ikke bare for spillerne på banen, men for hele samarbejdet som støtter op om Slagelse Håndboldklub.
Derfor er det også nødvendigt at vi rækker ud til nærområdet uden for klubben og her er især Sponsorer, Slagelse Kommune og ikke mindst befolkningen i Slagelse vigtige. Et af målene er, at Slagelse Håndboldklub skal være et sportsligt fyrtårn i det danske sportslandskab, men det kræver både økonomi, de nødvendige faciliteter og talenter.
Når man læser Bjarne Stenbæks beretning om Håndbold igennem tiderne i Slagelse, så har Slagelse altid været en stolt håndboldby, med stolte traditioner og dygtige forenings- forretningsfolk som har løftet i flok. Den gejst og stolthed vil vi gerne bringe tilbage.

Læs hele Historien om Slagelse Håndboldklub

Sponsoraftaler i
Slagelse Håndboldklub

I Slagelse Håndboldklub har vi indført standardaftaler, som gør det nemmere for både sponsorer og klubben at bevarer overblikket.

Se hele aftalen her:
Sponsoraftale i Slagelse Håndboldklub

Sponsorydelser i
Slagelse Håndboldklub

Alle sponsorydelser har vi inddelt i prisgrupper og tilhørende ydelser. Ydelserne går lige fra den lille familie aftale til 500 kr. og op til den store Platin aftale på 75.000 kr.

Vil du høre mere om klubbens sponsorater, er du velkommen til at kontakten klubbens formand på: [email protected]

Se hvilke sponsoraftaler og ydelser du kan få: Sponsorkontrakt_2024-25 Bilag1.pdf

Klubsponsorer (tryk på logoerne og besøg vores sponsorer)

Dame- og Herresenior sponsorer